Рубрика: Без рубрики

Մայրենիի հաշվետվություն

  1. Քո օրվա սկիզբը
    Ես առավոտյան արդնանում եմ և սկսում եմ տեսադասերը։

  2. Նախագծեր
    «Վաճառականի խիղճը»
    «Կարծես թե դարձել եմ ես տուն»
    Լեզվական աշխատանք
    Խաղ Վիկտորինա (հղում չկա)

  3. Ընտանեկան նախագծեր
    Ես կատարել եմ շատ ընտանեկան նախագծեր։

  4. Օրը ընտանիքի հետ
    Իմ օրը ընտանիքի հետ անցնում է շատ ուրախ և հաճելի։

  5. լրացուցիչ կրթության դասերը, որոնք իրավիճակից ելնելով ստիպված ես իրականացնել տանը
    Չեմ իրականացնում։

  6. Ինքնակրթություն
    Կարդում եմ «Հայրիկ դու խենթ ես» գիրքը։

  7. Մարզական ժամ
    Մարզվում եմ առավոտյան։

  8. Օրվա ազատ ժամանկը
    Ընթերցում եմ։

  9. Քո խացացած խաղերը․ կա՞ տրամաբանական, ուսուցողական որևէ բան այդ խաղերի մեջ
    Չեմ խաղացել։

  10. Ընտանեկան խաղեր, եթե կան էդպիսիք
    Ոչ չկան։

  11. Ինչ հետաքրքիր ժամանց կառաջարկես մյուսներին
    Կարդալ գիրք։

  12. Համացանցից ի՞նչ նյութեր ես կարդում, ի՞նչ կայքեր են քեզ հետաքրքրում
    Համացանց չեմ մտնում։

  13. Ինչ գիրք ես կարդում․ գրիր հեղինակին, գրքի վերնագիրը
    Կարդում եմ «Հայրիկ դու խենթ ես» գիրքը, Ուիլյամ Սարոյան։

  14. Ինչ ֆիլմ ես նայում․գրիր ֆիմի անունը, եթե հնարավոր է՝ կցիր նաև հղումը
    Նայել եմ Ип Ман 4 ֆիլմը։

  15. Ի՞նչ հաղորդումներ ես նայում դու, կամ՝ ընտանիքով։
    Նայում եմ ֆիլմեր հայրիկիս հետ։

  16. Ի՞նչ ընդհանուր թեմաների մասին եք խոսում, քննարկում /եթե կան այդպիսիք/
    Չկան այդպիսիք։

  17. Ի՞նչ բակային աշխատանքներ եք անում, եթե ունեք բակ։
    Մենք բակ չունենք։

Оставьте комментарий